White Label Maak C-park onderdeel van jouw merk

Wil jij jouw eigen merk versterken met een slimme parkeerservice? Met C-Park als white label oplossing is dat mogelijk! Het is een slimme manier om jouw assortiment uit te breiden of een eigen lijn parkeersystemen op te zetten, helemaal in jouw eigen stijl. Maar wat houdt white labeling eigenlijk in? En waarom is het een waardevolle kans voor jouw bedrijf?

Wat is white labeling?

Allereerst is het goed om te weten wat White labeling is. Dit betekent dat een product of dienst wordt aangeboden onder jouw eigen merknaam, terwijl de technologie en functionaliteit door een andere partij – in dit geval C-Park – wordt geleverd. Jij krijgt alle voordelen van een compleet ontwikkeld en getest systeem, maar presenteert het alsof het jouw eigen product is.

 

.

Voordelen C-Park als white label

  1. Jouw merk, onze expertise
    Door gebruik te maken van de bewezen technologie van C-Park, kun jij jouw klanten een kwalitatieve en betrouwbare oplossing bieden. Jij bepaalt hoe het eruitziet en hoe je het presenteert.
  2. Snelle start zonder ontwikkelkosten
    Het ontwikkelen van een volledig nieuw parkeersysteem kost tijd en geld. Met C-Park als white label kun je direct starten, zonder dat je zelf een technisch team hoeft in te schakelen.
  3. Flexibiliteit in functionaliteiten
    Of je nu QR-codes, kentekenherkenning, of een koppeling met 2N intercoms wilt aanbieden: C-Park biedt een breed scala aan functionaliteiten die naadloos aansluiten op de wensen van jouw klanten.
  4. Versterk jouw positie in de markt
    Een white label parkeersysteem zorgt ervoor dat jouw merk breder inzetbaar wordt. Zo kun je bijvoorbeeld klanten in de vastgoedsector, retail, of carwash extra diensten aanbieden die jouw merkwaarde verhogen.

Hoe werkt het?

Het proces is simpel:

  1. Samen bespreken we jouw wensen
    Welke functionaliteiten en stijl passen het beste bij jouw merk?
  2. We passen de interface aan jouw branding aan
    Logo’s, kleuren, en teksten worden helemaal afgestemd op jouw huisstijl.
  3. Je bent klaar om jouw eigen systeem aan te bieden
    Na de implementatie kun jij het systeem onder jouw eigen merknaam aan jouw klanten presenteren.

Klaar om jouw merk te laten groeien?

White labeling met C-Park is dé manier om meer waarde toe te voegen aan jouw diensten, zonder dat je zelf in complexe technologie hoeft te investeren. Wil je meer weten of direct aan de slag? Neem contact met ons op en ontdek hoe eenvoudig het is om jouw merk te versterken met een complete parkeerservice.

Meer weten?
Lees alles over onze mogelijkheden en voordelen op de pagina partner worden.